Teamchef til Facility services til DM

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være ansvarlig for at skabe de bedste fysiske- og arbejdsmæssige rammer for vores organisation, vores lejere og kunder? Er du struktureret, og har du solid erfaring med at lede mennesker? Så kunne stillingen som teamchef for vores Facility services være noget for dig.

"Her får du muligheden for at blive chef for et team af fagligt dygtige og passionerede kollegaer, som virkelig er klar på at skabe de bedste rammer og yde verdensklasse service for deres kollegaer, vores lejere og kunder. En medarbejdergruppe, hvor der løftes i flok for sammen at sikre, at de daglige udfordringer bliver løst og samtidig sikre den tårnhøje kvalitet, som vi er kendt for at levere hver eneste dag," fortæller Økonomi og ressourcechef Louise Boye Feldborg.

DM er en fagforening, hvis primære fokus er at yde den bedst mulige service til vores medlemmer. Vi er dog også en organisation med ca. 220 medarbejdere, som for at levere bedst muligt på deres opgaver, skal have nogle gode arbejdsbetingelser, som dette team sørger for. Udover de almene fagforeningsopgaver ejer DM også ejendomme, hvori der drives et fagligt hus med udlejning af lokaler og et Mødecenter.

Vi søger nu en teamchef, der har det overordnede ansvar for de kollegaer, der varetager opgaver indenfor køkkenet/kantinen, i service og mødecenteret samt vores kontorbetjente/ejendomsfunktionærer i alt ca. 15 medarbejdere inklusiv vores aftenteam af studentermedhjælper i servicefunktionen.

Du bliver en del af den udvidede chefgruppe med teamchefer i DM og vil referere til afdelingschefen for Økonomi- og ressourceafdelingen Louise Boye Feldborg. Du vil få et godt netværk på samme ledelsesniveau i organisationen, og vi vil sammen i teamet sørge for, at du lærer organisationen, samt vores lejere og kunder godt at kende, så du kan udfylde din rolle på bedste vis.

Dine opgaver

"I denne stilling fylder den daglige ledelse af dine medarbejdere selvfølgelig, men samtidig er det også vigtigt, at du kan være med til at udvikle forretningen i relation til udlejning af vores mødelokaler og i forhold lejerne i vores hus. Derudover vil du skulle drive vores ønsker om større bæredygtighed i vores Facility services, som er på tegnebrættet, men skal videreudvikles og implementeres," fortæller Louise.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

· Ledelse og koordinering af vores facility services, herunder rekruttering, oplæring og personaleudvikling

· Medansvar for samarbejdet med de organisationer, som lejer sig ind på vores adresser.

· Overordnet ansvar for den administrative drift af områderne, herunder planlægning, implementering og opfølgning på processer og procedurer

· Overvågning og opfølgning på de økonomiske ressourcer herunder budgetopfølgning i samarbejde med økonomiafdelingen

· Identifikation af områder med forbedringspotentiale og implementering af effektive løsninger f.eks. indenfor bæredygtighed

· Strategisk sparringspartner for Økonomi- og ressourcechefen

Hvem er du?

"Vi lægger ikke så meget vægt på din uddannelse. Det vigtige er, at du har energien og lysten til at lykkes i samarbejde med dine medarbejdere," afslutter Louise.

Vi ser gerne, at du:

· Har relevant erfaring inden for service, ejendomsdrift, administration og ledelse

· Er kundeorienteret og har talent for at danne relationer

· Har stærke ledelses- og kommunikationsevner, og kan motivere og udvikle medarbejdere

· Har erfaring med økonomistyring

Dit nye team og arbejdsplads

Du bliver leder for nogle dygtige og rare kollegaer, hvor vi prioriterer en åben dialog og plads til forskellighed.

De to lokationer, som du får ansvaret for driften af, ligger konkret på to lokationer i gåafstand fra hinanden i hhv. Akademikerhuset og Akademikertårnet i skønne omgivelser midt på Frederiksberg.

Vi tilbyder

Stillingen ønskes besat per 1. august 2023. Du ansættes i Økonomi og Ressourceafdelingen med reference til Økonomi- og ressourcechefen Louise Boye Feldborg

Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold.

Vil du vide mere…

… er du velkommen til at kontakte Økonomi og ressourcechef Louise Feldborg på mail: lbfe@dm.dk eller telefon: 50406232

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til os på nedenstående link hurtigst muligt dog senest søndag d. 11. juni 2023.

Du kan kun søge online via linket.

Søg gerne hurtigst muligt, da vi forventer at holde samtaler løbende og lukker stillingsopslaget, når den rette kandidat er fundet. Vi forventer at afholde 2 samtaler. 

Forventet ansættelsesstart er d.01.08.2023 

Om DM

DM er en fagforening med mere end 68.000 medlemmer på det akademiske arbejdsmarked. DM arbejder for et samfund, der muliggør et bæredygtigt arbejdsliv, og for at sikre de bedste løn- og arbejdsvilkår og et stærkt fagligt handlerum for medlemmerne


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=030853b5)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ejendom, Peter Bangs Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=030853b5&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837310

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet