BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du arbejde målrettet og strategisk med relationer, salg og loyalitet? Og vil du udvikle samarbejdet med de centrale partnere i DM´s partnerskabsprogram, så vores 68.000 medlemmer får endnu større værdi af deres medlemskab? Så er det dig, der skal søge vores stilling som partneransvarlig i DM.
"Vi har et stort uudnyttet potentiale i at skabe flere strategiske partnerskaber, og her kommer du ind billedet. I denne nye stilling får du en stor frihed til at udvikle dette område og gøre det til dit eget. Vi har relevante samarbejdspartnere linet op, som blot venter på at høre fra dig," fortæller souschef Nadia Fischer Guld.
DM´s partnerskabsindsats er i stor udvikling, og vi står overfor mange spændende muligheder, som vi har brug for din hjælp til at gribe og følge til dørs.
Som partneransvarlig bliver det din fornemmeste opgave at opbygge et samarbejde med vores centrale partnere og sikre, at vi sammen skaber værdi for både partnere og DM´s medlemmer.
Vi forventer, at du er selvkørende, men der vil også være rig mulighed for sparring og koordinering med teamet i Kommunikation og Marketing.
Dine opgaver: Udvikling af partnerskaber, kampagneplanlægning og rapportering
"Det er dig, som skal være med til at tænke de store tanker, planlægge markedsføringsindsatser og skabe de stærke relationer. Den daglige eksekvering, er der kollegaer, som hjælper med, så du kan have dit fokus på de mere strategiske initiativer," siger Nadia.
Som partneransvarlig er det dit ansvar at udvikle samarbejdet med vores centrale partnere og arbejde strategisk med vores partnerportefølje.
Dine opgaver vil bl.a. bestå i, at:
- Være ansvarlig for at udvikle nye og eksisterende partnerskaber, så de skaber værdi for medlemmer, partnere og DM
- Videreudvikling af de strategiske partnerskaber, som forsikrings- og bankfordele
- Implementering af DM´s nye partnerskabsprogram, herunder proces for valg af partnerskaber
- Sikre løbende udvikling af værditilbuddet sammen med fordelspartnere
- Kampagneplanlægning- og marketingeksekvering i samarbejde med partnerne og afdelingen i DM således at de fastsatte mål indfries
- Sikre et godt internt stakeholdermanagement, samt kommunikation i DM om kontante fordele, så alle afdelinger kender til fordelene og kan rådgive om, hvilke kontante fordele medlemmerne har adgang til gennem deres medlemskab hos DM
- Løbende måling af hvor mange af DM´s medlemmer, der anvender de kontante fordele, herunder evaluering af effekten på loyalitet.
Om dig
"Du skal have de langsigtede briller på, når du går til opgaven. Det er naturligvis vigtigt, at du er stærk til at opbygge relationer, og at du er målorienteret. Troværdighed og tillid er værdier, som også skal være helt centrale for dig," afslutter Nadia.
Vi forestiller os, at du:
- har stor indsigt i at drive salg og loyalitet gennem partnerskaber
- har gode forhandlingsevner med forståelse for partnerens behov
- har forståelse for IT-systemer og juraen til at understøtte partnersamarbejdet
- arbejder analytisk og systematisk, og at du kan fortolke data og forecasting
- er tillidsvækkende, troværdig og har fokus på partnerrelationen
- er god til at kommunikere både eksternt og internt med stor gennemslagskraft, men opmærksom på at sikre det gode samarbejde.
Vi tilbyder
I DM får du gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger.
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. oktober 2023.
Du ansættes i Kommunikation og Marketing med reference til souschef Nadia Fischer Guld.
Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold efter intern AC-overenskomst.
Vil du vide mere om stillingen,…
… er du velkommen til at kontakte souschef for kommunikations- og marketingafdelingen Nadia Fischer Guld på nfg@dm.dk.
Vil du vide mere om forholdene som ansat i DM, kan du kontakte tillidsrepræsentant Annette Schmidt Højby på telefon 38 15 67 27 eller anh@dm.dk.
Ansøgning
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer til os via linket i annoncen senest tirsdag d. 15. august.
Vi afholder to ansættelsessamtaler henholdsvis d. 18. og 24. august.
DM opfatter mangfoldighed som et aktiv. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen, uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, funktionsnedsættelse, religion eller alder.
Om DM
DM er en fagforening med mere end 68.000 medlemmer på det akademiske arbejdsmarked. DM arbejder for et samfund, der muliggør et bæredygtigt arbejdsliv, og for at sikre de bedste løn- og arbejdsvilkår og et stærkt fagligt handlerum for medlemmerne.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=60ab3477)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kommunikation og marketing, Peter Bangs Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=60ab3477&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880099