Daghjemmet i Æblehaven søger en aktivitetsmedarbejder, der kan understøtte borgernes fysiske og sociale aktivitet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for aktivitet? – har du erfaring med planlægning af bevægelses- og sociale aktiviteter, og har du lyst til at være med til at udvikle og udvide vores nuværende Daghjem. Så er det lige dig vi søger! 

Vi søger en aktivitetsmedarbejder i en 32 timers fast stilling, hvor udvikling, trivsel og kvalitet er i centrum. Du vil blive en del af vores tværfaglige personalegruppe i Daghjemmet, som kontinuerligt understøtter og skaber inkluderende fællesskaber og aktiviteter for borgerne i Daghjemmet.  

Om Daghjemmet i Æblehaven

Daghjemmet er et tilbud til borgere i Brøndby kommune, som har behov for målrettede forbyggende aktiviteter, og som har behov for omsorg, fysisk og psykisk pleje, samt socialt samvær.

Vi har 23 pladser dagligt og borgerne har alt fra 1 dag om ugen op til 5 dage om ugen. I Daghjemmet tager vi udgangspunkt i den enkelte borgers behov for omsorg, personlig hjælp og støtte, for på den måde at sikre borgerens deltagelse i Daghjemmets aktiviteter. 

Vi planlægger aktiviteterne ud fra gruppen af borgere samt indlægger forskellige temaer, afhængig af hvad der sker i verden udenfor. 

Daghjemmet er sammen med Ældrecentret Æblehaven blevet idrætscertificeret, hvilket betyder at vi dagligt tilbyder vores borgere aktiviteter med fokus på bevægelse og vedligeholdes af fysisk funktion. 

Dine opgaver er: 

  • Du har en uddannelse som enten Social og Sundheds Assistent, Ergoterapeut eller Pædagog 
  • Du har interesse for og gerne erfaring fra ældreområdet og arbejdet med borgere med demens
  • Du har erfaring med personlig pleje
  • Du har interesse for at være ressourceperson i f.eks. demens eller forflytning
  • Du har erfaring med planlægning og afvikling af både bevægelses- og sociale aktiviteter
  • Pædagogiske evner, viden og erfaring med formidling 
  • Erfaring med vejledning og supervision
  • Kan arbejde selvstændigt 
  • Du er nysgerrig, selvstændig, udadvendt og idérig og har lyst til at udvikle din faglighed
  • Erfaring med IT på brugerniveau
  • Det er en fordel hvis du har kendskab til Nexus 
  • Gode samarbejdsevner og ser styrken i et godt samspil på tværs af organisationen

Om dig:

  • Du har en uddannelse som enten Social og Sundheds Assistent, Ergoterapeut eller Pædagog 
  • Du har interesse for og gerne erfaring fra ældreområdet og arbejdet med borgere med demens
  • Du har erfaring med personlig pleje
  • Du har interesse for at være ressourceperson i f.eks. demens eller forflytning
  • Du har erfaring med planlægning og afvikling af både bevægelses- og sociale aktiviteter
  • Pædagogiske evner, viden og erfaring med formidling 
  • Erfaring med vejledning og supervision
  • Kan arbejde selvstændigt 
  • Du er nysgerrig, selvstændig, udadvendt og idérig og har lyst til at udvikle din faglighed
  • Erfaring med IT på brugerniveau
  • Det er en fordel hvis du har kendskab til Nexus 
  • Gode samarbejdsevner og ser styrken i et godt samspil på tværs af organisationen

Vi tilbyder:

  • Et meningsfuldt og spændende arbejde i en politisk styret organisation med et humanitært værdigrundlag
  • En arbejdsplads som prioriterer tid til sparring og refleksion i det daglige
  • En spændende hverdag, hvor nærvær og medmenneskelighed er kerneværdier
  • Et udviklende arbejdsmiljø, hvor faglig udvikling er højt prioriteret
  • Et introforløb samt relevante kurser
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Kompetente, motiverede og engagerede kolleger

Løn og ansættelsesvilkår:

Arbejdstid: Stilling er aktuelt på 32 timer ugentligt i dagvagt mellem klokken 8.30-15.30. Vi skal som udgangspunkt ikke dække weekender og helligdage. 

Ansættelse sker efter gældende overenskomst med den fagforeningen du hører under samt principperne i Ny løn.

Vi håber på du kan starte 1. december 2023 eller snarest muligt. 

Straffeattest: I Brøndby kommune er der en politik om, at der skal fremvises en straffeattest, og at der indhentes referencer.  

Ansøgningsfrist:

20-10-2023
 

Ansættelsessamtaler: Vi inviterer til samtale i uge 43. 

Vil du vide mere:

Har du lyst til at høre nærmere eller komme på uforpligtende besøg, hører vi gerne fra dig. Kontakt Afdelingsleder Nanna Hebo Budden 40 14 91 24 eller personalet i daghjemmet på 24 66 29 92.

Du kan læse mere her: www.brondby.dk/Ablehaven

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 37.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Guldborgvej, 6, 2660 Brøndby Strand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926169

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet