Afdelingsleder til ældrecenter Æblehaven

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores nye afdelingsleder er med til at sætte retningen for, hvordan vi gerne vil opfattes. Du skal kunne værne om vores værdier, der omfavner omsorg, frihed, udvikling og dialog i hele organisationen. Kan du se dig der, så er du måske vores nye afdelingsleder for daghjem, aktivitet og terapeuter. 

Ledelse, udvikling og forandring 

Forandringsledelse må ikke ligge dig fjernt, da kravene til vores organisation hele tiden ændrer sig og omstændighederne også rykkes over tid. Du skal derfor være parat til at bruge din indflydelse som leder, til at gøre ord til handling. Vi har kerneopgaven i centrum og arbejder helhedsorienteret og personcenteret. Du brænder for det sundhedsfremmende og sygdomsforbyggende arbejde og bringer det med ind dit daglige arbejde.

Vi søger en afdelingsleder til vores Daghjem, aktivitetsområdet og vores hverdagstræningsterapeuter.

Du vil som leder have personaleansvaret for i alt 10 medarbejdere, alle med forskellig uddannelsesbaggrund. Din alsidighed gør, at du befinder dig godt i en afvekslende hverdag, med de ledelsesmæssige opgaver, som drift, faglig sparring, personaleledelse og udvikling.

Du vil få ansvar for husets aktiviteter og årligt skulle udarbejde et årshjul for disse, hvor der skal ind tænkes brugen af frivillige og lokalområdet. 

Æblehaven er et idræts certificeret Ældrecenter og har fokus på at bevægelse, hvilket er en stor del af aktiviteterne på centeret.

Daghjemmet

Brøndby Kommunes Daghjem har til huse i Æblehaven, med dagligt 23 brugere. Daghjemmet står over for en større udvidelse og ombygning, hvilket du skal have mod og energi til at drive.

Dine kolleger og samarbejdspartnere 

Det samlede lederteam består udover dig, af 4 lederkollegaer og en centerleder, som du referer til. Vi støtter hinanden med sparring og igennem en engageret indsat, har vi skabt et godt miljø, med tid til refleksion i det daglige.

Vi understøtter dette med et stort fokus på høj trivsel og et godt arbejdsmiljø fysisk- og mentalt. 

Vi søger en kollega:

  • Som er uddannet ergoterapeut
  • Med ledelseserfaring og en diplom i ledelse eller er i gang med at tage den
  • Kan varetage den daglige ledelse og samarbejde med relevante samarbejdspartnere
  • Er villig til at hjælpe til på tværs i huset, hvor der er et ledelsesmæssigt behov.
  • Har kompetencer inden for projektledelse og sikker implementering samt er klar til at tage projektledelse på flere projekter.
  • Kan varetage det overordnede ansvar for de frivillige
  • Har stærke IT – og dokumentationskompetencer
  • Tager initiativ, følger op og kan prioritere egne opgaver
  • Har gode kommunikationsevner og forståelse for at dialog og gensidig respekt skaber de bedste resultater 
  • Har veludviklede samarbejdsevner og ser styrken i et godt samspil på tværs af organisationen
  • Har engagement og interesse for pleje af ældre borgere
  • Har fokus og interesse for arbejdet med patientsikkerhed og forbedringsarbejde.

Vi forestiller os, at du :  

  • Har kendskab til den kommunale verden 
  • Har kendskab til budgetter og økonomi 
  • Har en positiv og løsningsorienteret tilgang til hverdagen
  • Udviser generel ordentlighed og integritet  
  • Har kendskab til Nexus journal system

Om Æblehaven 

Æblehaven er et ældrecenter bestående af 93 lejligheder fordelt på 11 huse, et daghjem, en aktivitetsenhed og et storkøkken.

Vores vision er, at Ældrecentret Æblehaven er det mest eftertragtede bofællesskab, hvor brugerdemokrati er omdrejningspunktet. 

Du kan læse mere her: www.brondby.dk/Ablehaven  

Yderligere information

Du kan kontakte centerleder Maria Rosenqvist på 4328 2728  mafjh@brondby.dk eller  til afdelingsleder Loui Dam-Jensen på tlf.; 2940 0993, for yderligere oplysninger og der vil være mulighed for at aftale et besøg.  

Vi inviterer til samtaler mandag den 13. maj 2024, så send os gerne din ansøgning så hurtigt som muligt - dog senest den 04.maj 2024

Løn- og ansættelsesvilkår  

Efter gældende overenskomst og principper om Ny Løn. Det er en fast stilling uden øvre arbejdstid. Aften og weekendarbejde kan forekomme.

I Brøndby Kommune er der en politik om, at der skal fremvises straffeattest, og at der indhentes referencer.
 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Guldborgvej 2 - 16, 2660 Brøndby Strand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036367

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet