Administrativ medarbejder til botilbud for voksne med nedsatte funktionsevner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du flair for blandt andet økonomistyring, budgethåndtering, bogføring, og er du nysgerrig på en spændende og dynamisk arbejdsplads med højt til loftet, så er det måske dig vi søger til vores administrations team. Stillingen er på 37 timer.

Strandboligerne er et §108 botilbud for voksne med nedsatte fysiske og psykiske funktionsevner, og er en del af Botilbuddene i Brøndby Kommune. Strandboligerne, som ligger i Brøndby Strand, er et nyt botilbud der åbnede dørene første gang den 1. maj 2024 i helt nye lokaler. Strandboligerne er en del af i alt 4 botilbud i Brøndby Kommune. Botilbuddene er takstfinansieret

Administrationen består af leder, stedfortræder, administrativ koordinator, teamledere, arbejdsmiljøkoordinator, teknisk serviceleder og sundhedsfaglig koordinator og vi mangler en kollega til at fulende os. Vi er et kommunalt botilbud, og har derfor et tæt samarbejde med kommunens økonomiske afdeling og det Social Tilsyn. Vi arbejder blandt andet i systemerne KMD Nexus og Prisme, hvor bogføring og udbetalinger håndteres.

Hverdagen i et socialpædagogisk botilbud er til tider lidt hektisk, så vi har brug for en administrativ kollega, som kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for driftsbudgetterne sammen med lederen. Der skal være et kontinuerligt kommunikations flow mellem dig og ledelsen, for at sikre kvalitet og de gode opgaveløsninger. Vores kommende kollega skal kunne navigere i en bred vifte af opgaver inden for administration og økonomi i den kommunale sektor.

Vi søger en kollega som:

·         Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar

·         Er uddannet bogholder, kontorassistent eller lignende og med viden om økonomi

·         Er omstillingsparat og kan prioritere opgaver, så deadlines overholdes og opgaver afsluttes

·         Kan indgå i tværgående samarbejde med ledelse, kommune og eksterne samarbejdspartnere

·         Har erfaring med administration, økonomistyring, budgethåndtering, revision

·         Ønsker at udvikle kompetencer og værdsætter et arbejdsmiljø med plads til humor

 

Vi tilbyder:

·         En spændende og dynamisk arbejdsplads i kontinuerlig udvikling

·         Stor indflydelse i planlægningen af eget arbejdsliv

·         Gode, dygtige og ikke mindst sjove kolleger og skønne borgere, som kigger ind i ny og næ og hilser på

·         Mulighed for kompetenceudvikling og videreuddannelse

·         Grundigt introforløb i samarbejde med ledelse, kolleger og økonomiafdelingen i kommunen

Ansøgningsfrist 15. september 2024 

Der vil være ansættelsessamtaler i uge 38.

Stillingen ønskes besat den 1. november 2024 eller hurtigst muligt herefter, vi venter gerne på den rigtige.

Til samtalen deltager leder, stedfortræder samt adm. Koordinator, hvor stillingens opgaver uddybes og der er rig mulighed for spørgsmål. Vi opfordrer alle med interesse til at søge stillingen.

Løn og tillæg forhandles efter HKs gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen, opgavevaretagelsen eller andet, så kontakt endelig

Adm. Koordinator Louise Strack Njie, 2025 5823 el. lostn@brondby.dk

Leder Laila G. Aggergaard, 4328 3366 el. laiga@brondby.dk

Stedfortræder Michelle A. Sandholm, 9243 3715 el. misan@brondby.dk

 

Søg stillingen via 'ansøg'-knappen. Her kan du uploade din ansøgning og CV samt evt. relevant dokumentation. 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

I Brøndby Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Brøndby Kommune har røgfri arbejdstid. 

Brøndby er en centralt beliggende hovedstadskommune med cirka 39.000 indbyggere. Byens puls er præget af fællesskab, mangfoldighed og en stærk idrætskultur. Vi er en kommune med kant og spændende kontraster med bolig- og erhvervsområder, skove, grønne områder og Strandparken med havet og indsøerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brøndby Kommune, Lagesminde Allé, 66, 2660 Brøndby Strand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6102900

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet