BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret, proaktiv og har du evnen til at koordinere et patientforløb med en stærk administrativ profil – kan du svare ja til det, så skal du læse videre.
Vi søger ny kollega fra d. 1. september, 37 timer, da vores gode kollega har valgt at søge til andet speciale, og derfor har vi en ledig stilling i vores skele-kirurgiske team. Brænder du for lægesekretærfaget i en stilling med udviklingsmuligheder, så er du måske den kollega vi søger.
På afdeling for Øjensygdomme arbejder vi i teams, hvor dagligdagen er præget af et tæt tværfagligt samarbejde og hvor du som sekretær er en vigtig nøglespiller i den daglige drift.
Sekretærerne i vores afdeling er utroligt vigtige for en god og effektiv drift og er samtidig vigtige brikker i det tværfaglige samarbejde. Vi er en afdeling som vægter, at opgaverne løses af de bedste kompetencer, hvorfor sekretærerne ofte involveres i nye opgaver. Vi prioriterer og værdsætter derfor kompetenceudvikling for sekretærerne – for hele tiden at være på forkant med nye opgaver. Som sekretær i vores afdeling skal du derfor være motiveret for kompetenceudvikling i form af uddannelse eller ved løbende at udvide din opgaveportefølje.
Vores skele-team er et af vores kirurgiske team, hvor vi i tæt tværfagligt miljø med læger, skeleterapeuter, sygeplejerske o.a. giver patienterne den bedste behandling. Vi vidensdeler på tværs af faggrænser og bruger hinanden dagligt hvilket giver os mulighed for at skabe kontinuerlig udvikling og god grobund for forandringsprocesser.
Vi tilbyder
- En arbejdsplads, der vægter psykologisk tryghed og frihed under ansvar
- Teamsamarbejde på tværs med gode tværfaglige kollegaer
- Udvikling i opgaveløsning som favner faglighed og det personlige
- Mulighed for at præge din arbejdsdag
- Kontinuerlige kurser og møder med vidensdeling på tværs
- Tværfagligt samvær også udenfor matriklen i form af sommerfester, juleklipperier osv.
- Introduktion og grundig sidemandsoplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer
Lægesekretærerne i afdelingen arbejder i subspecialiserede teams, hvor dagligdagen vil være præget af et tæt tværfagligt samarbejde - og hvor du som lægesekretær er en vigtig nøglespiller i den daglige drift.
Som lægesekretær skal du, sammen med dit team, opretholde strukturen i opgaveløsningen samtidig med at du også skal samarbejde på tværs af afdelingens teams.
- Koordinering af patientforløb
- Visitering af henvisninger samt omvisitering til samarbejdspartnere
- Booking af operationer
- Registrering, arbejdslister, booking osv i Sundhedsplatformen
- Telefonbetjening og besvarelse af mail
Om dig
- Du skal være uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator
- Du er udadvendt og positiv med et godt humør
- Du skal kunne lide en omskiftelig hverdag
- Du skal kunne lide at tale i telefon med patienter
- Du skal trives i et travlt tværfagligt miljø
- Du må gerne have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen samt operationsbookning
Afdeling for Øjensygdomme er Danmarks største Øjenafdeling og modtager patienter fra hele landet. Afdelingen er geografisk placeret på Glostrup, men har også afsnit på Kennedy Centret i Glostrup, Nordsjællands Hospital i Hillerød og Blegdamsvej. Øjenafdelingen er en af afdelingerne i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet. Vi er ca. 360 ansatte og repræsenterer en bred vifte af faggrupper, heraf 59 sekretærer. Afdelingen er organiseret i 12 teams med hvert sit speciale indenfor øjensygdomme.
Vi er en travl arbejdsplads, præget af mange patientkontakter og med mange samarbejdspartnere.
Du kan finde oplysninger om Afdeling for Øjensygdomme på vores hjemmeside under afsnittet ”om klinikken”; Afdeling for Øjensygdomme
Vil du vide mere?
Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Jakobsen, telefon 3863 4705
Ansøgningsfrist
Senest mandag d. 24. juli 2023. Samtaler afholdes i uge 30.
Stillingerne er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.
Forudsætning for ansættelse er forståelse og beherskelse af det danske sprog.
Vi er en røgfri arbejdsplads.
Et af Regionens mål i personalepolitikken er ligebehandling uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap eller religion. Det sikres blandt andet gennem ansættelses- og uddannelsespolitikken.
Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der ikke har en dansk uddannelse, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med samme karakterkrav, som Sundhedsstyrelsen kræver af sundhedspersonale fra lande uden for EU, for at de kan få dansk autorisation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Glostrup Hospital, Nordre Ringvej 57, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250607&DepartmentId=17973&MediaId=4719&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876247