Studentermedhjælper til HR

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du passioneret for at arbejde med trivsel, karriere og kompetenceudvikling – og vil du bidrage til, at medarbejderne hos os har høj jobtilfredshed samt de rette udviklings- og karrieremuligheder? Så er det måske dig, vi har brug for som studentermedhjælper til at understøtte vores mange gode initiativer.

Du bliver en del af kontoret Strategisk HR og Organisation i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som er en offentlig it-organisation med ca. 1.800 ansatte. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har en vigtig samfundsmæssig opgave. Vi har ansvaret for at drifte eksisterende og udvikle fremtidens it-løsninger til den samlede skatteforvaltning. Det er en meget central opgave for samfundet og understøtter finansieringen af alt det, vi er fælles om i Danmark.

Øg jobtilfredsheden og styrk kompetenceudviklingen
Inden for karriereområdet har vi fokus på at styrke talent- og kompetenceudviklingen samt øge trivslen og jobtilfredsheden. Mange initiativer er søsat og flere står i kø. Du vil få en understøttende rolle og løse koordinerende, administrative og kommunikative opgaver. Det kunne fx dreje sig om koordinering af kompetenceudvikling af medarbejdergrupper, markedsføring og koordinering af kurser samt besvarelse af henvendelser i vores karrierepostkasse og meget mere.

Struktureret, proaktiv og serviceminded profil
Du trives med og evner at løse administrative og koordinerende opgaver, mens du løbende er i god dialog med medarbejderne og hjælper med at finde rette løsninger. Du er motiveret for at arbejde inden for karriere-området og er i gang med en relevant uddannelse inden for HR, psykologi, marketing eller lignende.

Som person er du struktureret, proaktiv og imødekommende, hvilket er essentielt for at lykkes i denne rolle. Du løser dine opgaver selvstændigt såvel som sammen med os andre, når der er brug for det.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest den 5. juni.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Annie Blynov på 72 38 38 03 eller HR Business Partner Susanne Mollerup på 72 37 13 86. Vi gennemfører ansættelsesinterviews løbende.

Du skal forvente at arbejde 15 timer om ugen i gennemsnit. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Læs mere om at arbejde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk/job-og-karriere

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brøndby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg, Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=168747&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837307

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet