BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af at løse afvekslende sekretær- og administrative opgaver, som skaber værdi for ledelsen og medarbejdere? Vil du bidrage til at det gode samarbejde og løsninger står i centrum i en travl hverdag? Og kan du koordinere dig ud af enhver kalenderudfordring og bevare overblikket, når planer ændrer sig? Så er jobbet som generalist i Ejendomsbeskatning og Data lige præcis noget for dig.
Afdelingen Ejendomsbeskatning og Data har til hovedformål, at drive den forretningsmæssige del af boligskatteomlægningen, og sikre at det gennemføres i 2024 i tæt samarbejde med it-udviklingen, som Udviklings- og Forenklingsstyrelsen står for. Du bliver dermed del af en vigtig samfundsopgave med at implementere de nye ejendomsvurderinger og ejendomsskatter.
Om stillingen
Til den administrative understøttelse af implementeringen af boligskatteomlægningen søger vi en administrativ generalist, der motiveres af at løse en bred vifte af opgaver i et miljø, hvor dagene sjældent er ens.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Kalenderstyring og mødeforberedelse for underdirektøren
- Ledelsesstøtte, herunder forefaldende opgaver på tværs af afdelingen
- Bidrage til at sikre effektive arbejdsgange, herunder fakturahåndtering og rejseafregning
- Øvrig ad-hoc betjening af ledelsen fx forberedelse og koordinering af afdelingsmøder, faglige oplæg mv.
- Foretage diverse bestillinger, herunder indkøb mv.
Vi søger en kollega, som;
- Evner at planlægge, organisere og arbejde struktureret
- Er løsningsorienteret og kan holde mange bolde i luften
- Arbejder selvstændigt og følger op på alle opgaver
- Er stærk i både mundtlig og skriftlig formidling
- Er åben, positiv og imødekommende
- Er indstillet på at gøre en ekstra indsats, når der er behov for det.
Som person er du dedikeret til dine opgaver og har øje for, hvordan du kan hjælpe en travl ledelse bedst muligt. Du er en stærk holdspiller og kan indgå i et team med de øvrige kollegaer i Vurderingsstyrelsen, hvor vi hjælper hinanden, når der er behov for det.
Du skal være erfaren bruger af Office-pakken – særligt Outlook, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med journaliserings- og sagsbehandlingssystemer, herunder særligt WorkZone Client.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 4. juli. Vi holder løbende samtaler.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Henriette Becker Ladefoged Hvirring på tlf. nr. 72 37 34 90.
Der vil eventuel indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der kan forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Lindevangs Allé 8-12, Frederiksberg.
Læs mere om ansættelse i Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk/job.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brøndby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg Lindevangs Alle, Lindevangs Alle 8, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170120&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856469